#HVG szeminárium


Hogyan válhat egy jó sztori az üzleti siker kulcsává?
 

Hogyan válhat egy jó sztori az üzleti siker kulcsává?

Sztorikra márpedig szükség van! Milyen egy jó történet és miként lehet word-of-mouth marketingstratégiánk alapköve? Miért fontos, hogy ne csak sikereinket, de félelmeinket és hibáinkat is elmondjuk üzleti partnereinknek, vásárlóinknak? Ezekre a kérdésekre keressük a választ az alábbi írásban.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Így ismerhetjük fel az ideális csapatjátékost
 

Így ismerhetjük fel az ideális csapatjátékost

Munkáltatóként és HR-szakemberként egyaránt fontos, hogy olyan embereket válasszunk ki egy új team építésekor (vagy egy már meglévő megújításakor), akik képesek egy közös célért küzdeni: megvan bennük a csapatszellem. De hogyan deríthetjük ki, a jelöltek melyikéből válhat a legjobb csapattag? – Horváth Gábor írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia






Így állhat sikerünk útjába a bukástól való félelem
 

Így állhat sikerünk útjába a bukástól való félelem

„A bukás a legjobb tanítómester” – mondta Bill Gates egyik 2004-es keynote beszédében. A tudomány története is őt igazolja: Einstein négyéves koráig beszélni sem tudott, és írni is csak hétévesen tanult meg; Thomas Edisont első néhány munkahelyén egészen egyszerűen munkavégzésre alkalmatlannak ítélték, és kirúgták. Bill Gates, Mark Zuckerberg és Steve Jobs pedig mind diploma nélkül hagyta ott az egyetemet. Egy dolog mindannyiukban közös: bukásaik segítették őket abban, hogy végül hatalmas sikereket érjenek el, és maradandót alkossanak.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Akkor is lehetünk jó vezetők, ha nem tudunk mindent
 

Akkor is lehetünk jó vezetők, ha nem tudunk mindent

„Mit fognak gondolni a beosztottaim, ha nem tudok minden kérdésükre azonnal válaszolni?” Merül fel gyakran a kérdés a frissen kinevezett vezetőkben. Ez a félelem teljesen természetes, azonban mindig szem előtt kell tartanunk, hogy nem csak mi tartunk ettől. A jelenlegi, dinamikusan változó világban nehéz, de korántsem lehetetlen olyan vezetői stratégiát kialakítani, amellyel folyamatosan fenntarthatjuk hitelességünket.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Mit tanulhatunk vezetőként egy tengerészgyalogostól?
 

Mit tanulhatunk vezetőként egy tengerészgyalogostól?

A szervezetvezetés és egy hadtest irányítása között nem sok alapvető különbség van. Ez elsőre furcsán hangozhat, mégis több igazság van benne, mint gondolnánk: vezetőként ugyanis gyakran egy szakaszvezetőéhez hasonló, nagyon is felelősségteljes viselkedésmintákat kell követnünk ahhoz, hogy sikerre vigyük csapatunkat.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ha ön nem motivált, akkor biztosan ezek miatt
 

Ha ön nem motivált, akkor biztosan ezek miatt

Mi szükséges ahhoz, hogy egy vállalat életében az elindított változástatásoktól várt eredményeket elérjük? Sok részletre kell odafigyelnünk, de talán a legfontosabb az emberi tényező! Az, hogy mennyire motivált valaki a változásra, változtatásra, rengeteg részlettől függ. A demotiváltság lehetséges rejtett okait összegezte dr. Krasz Katalin munka és szervezeti szakpszichológus.

HVG Konferencia HVG Konferencia



Mivel foglalkozik egy IT-sourcing szakember?
 

Mivel foglalkozik egy IT-sourcing szakember?

A sourcing szakember afféle fejvadász, aki az online és offline világot pásztázza tehetséges jelöltek után kutatva. Az IT-sourcingos jóval szűkebb csoportra fókuszál: kiváló programozókat és fejlesztőket keres sajátos módszerekkel.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Ilyen a jó meggyőzés - trükkök, módszerek
 

Ilyen a jó meggyőzés - trükkök, módszerek

Magánéleti és munkahelyi sikerességünk is nagyban függ attól, hogy mennyire hatékonyan tudunk az emberekre hatást gyakorolni. A Kis lépés, nagy hatás című könyv egyik szakmai lektorát, Pataki Katalint kérdeztük a meggyőzés tudományáról.

HVG Konferencia HVG Konferencia

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?
 

Hogyan érhetjük el, hogy látogatóink visszatérjenek weboldalunkra?

Hogyan célozzuk a lehető leghatékonyabban potenciális vásárlóinkat? Ebben lehet segítségünkre a remarketing, ami nem valami titokzatos csodafegyver, „csupán” egy olyan eszköz, amely célzottan találja meg és látja el információval a mi termékeinkre, szolgáltatásunkra valóban kíváncsi közönséget. Íme 6 kihagyhatatlan remarketing tipp, amivel ez valóban sikerülhet.

HVG Konferencia HVG Konferencia

A siker nincs kőbe vésve
 

A siker nincs kőbe vésve

Miért tudnak hasonló képességű emberek közül egyesek folyamatos fejlődés mellett egyre sikeresebbé válni, miközben mások az ígéretes kezdés után leragadnak egy adott szinten? Többek között erre a kérdésre ad választ Carol S. Dweck, a Stanford egyetem pszichológusa, a világ egyik vezető motivációkutatója.

HVG Konferencia HVG Konferencia